Ammattilaisen vastaus
Kirjanpitopalvelu
ongelma
Reaaliaikainen data puuttuu
OIREET
Kirjanpidon raportit eivät tuo lisäarvoa. Kirjanpito tuntuu liiketoiminnasta erilliseltä osalta. Kirjanpito sisältää paljon manuaalista työtä, eikä kirjanpitäjää saadaan kiinni kuin asiakaspalvelun kanavien kautta.
✅ Ratkaisuna Kirjanpito-palvelu
Kirjanpito-palvelu
Mitä palvelu pitää sisällään?
Kirjanpito-palvelu pitää sisällään lakisääteisen kirjanpidon, palkanlaskennan ja tilinpäätöksen. Eroamme perinteisestä toimistosta siten, että teemme kirjanpidon liiketoimintalähtöisesti. Tämä tarkoittaa sitä, että tuotamme kirjanpidon kautta tietoa, joka mahdollistaa tulevaisuudessa paremman mahdollisuuden tehdä lisää fyrkkaa.
Mitä lisäarvoa palvelu tuo?
Liiketoimintalähtöinen kirjanpito tuo johdon nähtäville tietoa, jonka avulla liiketoimintaa voidaan kehittää. Palvelemme myös henkilökohtaisesti, jolloin kirjanpitäjää ei tarvitse tavoitella chatbottien kautta.
Mitä vaatii asiakkaalta?
30 min läpikäynnin kerran kuussa. Usein asiakkaat haluavat olla enemmän yhteydessä.
Mitä palvelu maksaa?
300€+ al.v – 600€ +alv.


Tarkasta mahdollisuutesi tehdä lisää fyrkkaa !
Syvenny aiheeseen ja lue blogejamme!
Ennusteiden merkitys liiketoiminnalle – kassanhallinta
Jatkuvuus ja ennakoitavuus luovat varmuutta, kun taas hämärtyvät näkymät tuovat varmuuden tilalle epävarmuuden. Aloitimme loppuvuodesta 2019 yhteistyön pienen palveluita tuottavan yrityksen kanssa. Yrityksen haasteena oli todella isoksi kasvanut erääntynyt ostovelka...
Maksujärjestelyn hakeminen verottajalta
Jäännösvero maksujärjestely - vältä ulosotto Maksujärjestely jäännösverolle kannattaa, mikäli yrityksellä on esimerkiksi tilapäisiä maksuvaikeuksia. Verohallinto tarjoaa mahdollisuuden maksujärjestelyyn, joka estää perinnän etenemisen ulosottoon. Mikäli kaipaat...
Kassavirran hallinta yrityksessä
Kassavirran hallinta on johtamisen työkalu ja kassavirta yrityksen tärkeimpiä seurantakohteita: ilman positiivista kassavirtaa tulostakin tekevä yritys voi ajautua vaikeuksiin. Lue artikkelistamme, miten autoimme asiakkaamme pois hallitsemattoman kassavirran...